2012-08-14

我的小時候

上次提到的Digital Scrapbooking...
我將個concept用左係我自製的成長片段裡面
薯生從來都沒有問我想如何做, 進展如何之類..(一d都唔緊張咩??)
佢對呢方面都好像無欲無求...任得我自己攪.....
可能亦知道我是一隻死牛...一面頸...講都不聽...
只叫我辛苦的話就給人做....

婚禮前2星期,我終於都完成個成長片段!!
本想作為Surprise送給薯生....在婚宴上才給他看的
最後我都事先給他看了~
反正去酒樓試機都無可避免會看到

有晚他上我家時就播給他看了
他看後就傻了...開心到癲...可以reply無限次...
每次打電話給他時也在看...仲叫我唔好阻住佢睇...XDDD
不過我有要求忚不要給家人看到...保留神秘感..

而我, 可能在做校對 / 剪輯時已翻看的無數處
所有細節清楚到發夢都記得...狂熱唔到....XD
還有些吹毛求疪在找缺點....
(我在婚禮後確實有花少些時間再edit過...這是處女座的固執!!)

以下是成長片段裡的一小部分
My dearest 公公婆婆...
我公公天生黑卒卒, 又非常喜歡著夏威夷花花衫...
小學時候看<亂馬1/2>, 我就覺得佢同裡面一個角色好似...
所以我一心認為他是馬來西亞潮州人 (um...好個純真的小朋友!)

但我上個月才從媽媽口中得知, 原來公公個媽媽, 即我太婆係印度人囉....
立即.....下......(個口大到跌落地...)

My Lovly buddy 痰罐


小時候外遊熱點...尖沙咀海傍!


沒有留言:

發佈留言