2012-08-26

2011 韓國賞櫻之旅 - Day 3 下集



玩完貓貓, 又是shopping 時間


這裡確實是非常容易失控的地方! 要小心荷包大出血!
因為Shopping 要緊,  所以最後都沒有去到“塗鴉街”
不過到處都會看到很有趣的graffiti


弘大周邊也有很多特式小店,  其實1天也未必逛得完。


綠色大門!! I'm lovin' it~ (我是綠色控!!看到綠色, 特別青綠會雙眼發光 XD)
有時間hei的話, 我都好想坐低飲杯Coffee…


這個breast cream 海報真係好得!! XDDD


但無意中, 逛入橫街 , 俾我發現呢個展覽, seems so funny!
決定下去一探究竟~~


沿途下去兩層的地下室, 在牆壁上也有不同的塗鴉



秀氣大門有個監犯實在太殺風景…XDDDDDD


這裡全部都畫上不同的壁畫


這是電梯門啊~~ 每次關門都會kiss kiss ~ >o<


同時有數個展覽正在展出




Trickeye Museum 的入口


內有很多立體畫…每幅畫旁邊, 也有一小張demo相, 教埋你影pose !
好適合我地兩個大朋友玩~~
幸好今日我打算要去影相....要薯生帶大腳架出來..可以盡情拍照!!
單人照無咁開心架!! 我地由6點玩到8點~


由朝玩到晚…Lunch 只食小食…已經好肚餓…
弘大也有很多食肆…最後我們入左間大排檔家庭風味的小型餐館
全部韓文其實唔知點解…只知道有豬…
問阿朱媽是豬什麼? 她就指自己個肚腩囉…XDD
咁就叫左份啦…
點知上菜時, 仲有一個泡菜湯 / 大醬湯 & 煎餅…好豐富喎!!

相信是阿朱媽知我地唔識韓文
好細心地幫我們加菜, 免得餓親我地…好好人!
薯生無飯不歡, 取本「手指指書」去叫個飯食~
阿朱媽見本「手指指書」覺得很有趣, 都過來望幾頁…
我地今餐食得好滿足!!
薯生走的時候, 又專登用本「手指指書」讚阿朱媽煮菜講好好味~

不知道是否因為今天是星期六, 弘大這邊好像無論日頭夜晚都人頭湧湧!
街邊很多商店仍然繼續營業…Bar / 卡拉ok / 網吧 / 街邊擺檔等等…
怕太夜沒有車回家, 沒關係~~~ 還有뽀뽀호텔   (啜啜時鐘酒店XDD)


這間卡拉OK裝修好好, 會見到每間房, 有些還備有閣樓
HEHE....還見到有3美少女落力唱歌跳舞, 跳得好齊tim!! 正!


食完我們亂逛一翻之後, 有點迷失方向..想問路走回地鐡站…
之前問路點菜, 一向都用我的單字韓文搞掂…
但經過剛才一餐飯, 薯生今次亦都鼓起勇氣打算運用本「手指指」問路

薯生打算問從旁邊等過馬路的單身男生時…
那人忽然間用國語問我們:「你們是香港人嗎?」
原來他是在這邊留學的中國人來的……聽到我們在說廣東話…
哈哈哈哈哈哈~~~~ 薯生第一次嘗試失敗!!!!

實在很想花多些時間來這邊遊蕩…
希望過幾年還有時間可再來韓國吧!



沒有留言:

發佈留言