2012-08-07

2011 韓國賞櫻之旅 - 薯人肺語


之前係旅遊展 & 網上見到韓式婚照
2010年12月再到婚紗展見到就更加念念不忘
加上自已一直一直一直都很想看櫻花或者紅葉
為著一己私慾, 可以順道去旅行, 一舉數得
但budget 同 心頭好之間實在很難作出抉擇

幾經苦苦掙扎, 不停搜尋, 又幾番考量底下
(你睇我寫都知我有幾煩..XDDD)
最後薯生都由得我決定到韓國拍攝婚照

我的婚期2012年6月
可以選4月櫻花 或是 10月紅葉
4月對我來講是淡季, 工作較為輕鬆, 可以放假不用心掛掛
旅行當然就要Relax啦~~ 還要帶著工作在身,放來何用呀?
同時未曾在外國拍過婚照, 取婚照可能會比一般時間長。
(廢話! 有多少人可以去外國拍幾次婚照啊~~你當你是誰啊~ 大明星呀~)
Anyway...這篇是<遊記>....詳細婚照的問題之後有機會再講

我和薯生剛開始拍拖後約1星期, 我就獨走韓國一人去玩了10日
要知道剛剛拍拖的時候, 特別痴纏...
當時自已一個看戲時, 會想有他在身邊陪著
一個人走在林蔭大道, 會想和他一起拖著手散步
7年過去了, 我們終於都可以一齊去韓國, 還要影婚照!
對我來說, 韓國確實是一個特別的地方...一個充滿回憶與思念的地方

總之!! 集合天時地利人和,  <愛在春天之旅>要出發了!!!!

(好土!! 但我就是想起這個標題!! 近來看得太多<我和秋天有個約會>的廣告而有所啟發吧!!)

沒有留言:

發佈留言