2012-11-01

雙重標準


我經常都覺得薯生有很大的雙重標準...

當天氣冷, 薯生提醒我要多加衣物 ---> 得啦~~~~  ---> 做乜唔著多件呀!! x 2次 ---> DONE!
當生病時, 薯生提醒我要去睇醫生 ---> 得啦~~~~  ---> 睇左未呀! 快去!!  x 2次 ---> DONE!
當11點時, 薯生提醒我要去洗澡    ---> 得啦~~~~  ---> 唔准再睇! 快去!!  x 2次 ---> DONE!

結果: 我全都最後照做.....


當天氣冷, 我提醒薯生要多加衣物 ---> 得啦~~~~  ---> 著多件外套啦~ x N次 ---> 得啦~~  x N次
當生病時, 我提醒薯生要去睇醫生 ---> 得啦~~~~  ---> 快些去睇啦~    x N次 ---> 得啦~~  x N次
當11點時, 我提醒薯生要去洗澡   ---> 得啦~~~~   ---> 快些去啦~       x N次 ---> 得啦~~  x N次

結果: 薯生什麼都唔做.....提多句都嫌你煩!!

仍然短衫短褲但無停過咳, 仍然無睇醫生, 仍然攪電話賴到12點半我都關燈去睡才洗澡...

究竟是什麼道理??
說什麼會照顧自已, 我有分數, 我在忙....

還有當同一件事一個道理, 由我和別人說的都會有不同的反應
我說     ---> 是嗎? 是嗎? 是否這樣啊???
人家說  ---> 是啊~~~~對啊~~~~~

好火啊~~~~~~~~~~~~~
我的道理就是歪理呀! 我的關心是狗屁呀! 再講多句都覺得浪費!!  哼!!

沒有留言:

發佈留言