2012-09-20

今晚我是女王!!

大家晚上最愛和男人玩咩遊戲呢?
哎呀....除左那些剌激又費力的運動以外啦~~~~

近幾日,我和薯生夜晚最愛玩的「今晚我是大王/女王」遊戲 !
就是用Monopoly deal 決一勝負之戰!
(這對新婚夫婦真的很"激情" 啊~~~
唔......請大家不要亂丟垃圾啊!!)

....圖片在網上亂抓的....

這個遊戲的起源是話說某個星期日我要和同學們郊遊去~
我當然花生、薯片之類齊備之外, 亦打算帶card game去開心下
(唔知有冇用, 但都帶左先啦~~)
薯生知我正整備行裝, 見到又想玩下

這天晚上....他完全慘敗...初玩4盤都全盤皆輸
非常不甘心地再次上訴, 就win回1盤!
立即龍心大悅地說要嘗多次勝利滋味,不准我去梳洗...
最後他都win了....(否則可能通宵都要繼續玩下去....hehe...)
他立即說:「好啦! 而家批准你去淋浴更衣啦~」
(真是皇恩浩蕩......臣妾要謝主龍恩~~)

然後每天晚上, 我們都來個三盤兩勝, 看那一個可以做稱王稱后!!!!
而今晚! 我就是女王! hohohohoho~~~~~~~~~~

p.s.
這個紙牌大富翁有陣子很狂熱, 相信大家都懂吧!
大家也和你親愛的人玩些有益身心的遊戲吧!!

未玩過又有興趣的話就去這裡看看吧!
大富翁紙牌遊戲 Monopoly Deal 介紹, 心得, 攻略, 中文 FAQ

沒有留言:

發佈留言